Reda

Reda

Om oss

Reda är din moderna lösning för digitalisering och automatisering av leverantörsfakturor. Oavsett om du är egenföretagare, driver ett litet företag eller hanterar stora volymer av fakturor, blir Reda din första anhalt för smidig fakturahantering. Vi tolkar och validerar information, automatiserar kontering och attest, för att sedan skicka in dokumenten färdiga, klara och bokförda direkt i ditt ekonomisystem.

Reda erbjuder även smarta funktioner för bland annat redovisningsbyråer och företag som arbetar med projekt samt en unik lösning för radtolkning, vilket gör att även de mest komplexa fakturorna konteras automatiskt.

Och det bästa av allt? Det kostar inte skjortan. Du binder dig inte i långa avtal utan betalar endast för de dokument du använder. Dessutom håller vi alltid fanan högt när det kommer till service och support – vi finns där för att hjälpa dig när du behöver det.

Så säg hej till automatisering och hejdå till onödiga kostnader. Med Reda får du full kontroll över din fakturahantering, sparar värdefull tid och kan fokusera på det som verkligen betyder något för ditt företag.

Produkter

Nyheter

Jobbannonser

Skicka oss ett meddelande

Scroll to Top