Accountec byråportal
Accountec & friends

Accountec & friends

Om oss

Accountec är en tjänst för redovisnings-, revisions- och lönebyråer som erbjuder CRM, byråstöd och kundportal i ett. Samla byråns alla kunder, system och kommunikation i en användarvänlig plattform där samarbete, analys och rådgivning står i centrum.

Vi vill att samarbetet mellan byrån och deras kunder ska vara enklare, smartare och mer effektiva. Vi vill också att byrån ska kunna arbeta med system som de anser är bäst för deras verksamhet. Med Accountec byråportal är detta möjligt. Det är här man bygger byråns digitala ekosystem, med sömlösa integrationer och automatiserade processer.

I vår mässmonter står vi tillsammans med flera av våra samarbetspartners, se nedan:

Milient
Milient är ett SaaS bolag som utvecklar programvaror för projektstyrning. Milients produkter har en rik funktionalitet som inkluderar projektledning, tidrapportering, fakturering, bemanning, kvalitetssäkring, resursplanering och mycket mer.

Lesslie
Som den ansvariga för ekonomin kan ni tryggt rekommendera Lesslie PAY till era kunder som handlar med utlandet. Vår tjänst minskar ert manuella arbete, samtidigt som ni kan erbjuda era kunder bättre växelkurser, snabbare betalningar och kostnadsfria transaktioner.

Xpektor
Är din byrå möjliggörare för organiserad brottslighet? Tuffare regelverk innebär löpande reguljär kontroll av kunders aktivitet. Med Xpektor får ni realtidsbevakning av byråns kunder helt automatiserat samt ett kraftfullt verktyg för rådgivning.

Your Company
Med Ägaranalys utgår du från dina företagskunders behov och planerar vinstuttag, gränsbelopp, sparande och även pension för att möta dessa behov. Genom Ägaranalys kan du samarbeta med aktörer inom spar & försäkring och på så vis ge dina företagarkunder en heltäckande rådgivningsupplevelse.

Enhanza
Ge dina byråkunder en konkurrensfördel. Med Enhanza kan ni erbjuda dem realtidsinsikter om sin affärer, från det finansiella till försäljning och lager. Anslut till valfritt affärssystem och skapa live rapporter med några få klick.

DocUp
DocUp är det enkla smidiga systemet som hanterar hela flödet av leverantörsfakturor från ankomst till återsökning.

SEVR Insights
Upptäck hur din redovisningsbyrå kan automatisera dagliga uppgifter och leverera värdefull rådgivning bortom bokföring. Med SEVR Insights får du full kontroll över dina kunders finansiella hälsa och hela pengaflödet—från CRM och orderingång till bokslut. Stöd för flertalet system ger dig en komplett översikt, så att du kan hjälpa dina kunder att ta rätt beslut vid rätt tidpunkt och utveckla deras affärer.

Nyheter

Jobbannonser

Skicka oss ett meddelande

Scroll to Top